Thursday 6 September 2007

倒霉的一天

考试进行到现在已经第四天了,四天里我考了三科,三科里的两科进行的非常不顺利,考完到现在还老想着那考不好的两科,有点担心着,不是因为担心不及格,而是因为知道自己的那两科拿不到最好的成绩了。

连续两天只睡了六个多小时的我,现在的脸色看起来就只有一个“累”字能形容,没气无力了,刚刚拿完饭时,因为一时没力,整个碗就被我打破了-_-很惨吧?但还好当时只有我一个人在家,不然肯定被家人笑了-_-

饭可惜了,但就可怜我家的狗狗了,这将会是你们今晚一部份的晚餐-_-别担心,这饭还是新鲜的,因为我是用手捡的,不能浪费白饭所以只好请你们吃了-_-

明天还会连续的考第四科然后第五科,就希望这两科能给我带来好成绩了,主啊,愿你与我同在!

加油加油加油-_-

5 comments:

Josephine said...

Gambateh in ur final exam, and u have been tagged!! Do it after exam, or else, I will be blamed by ur lecturers!!! haha

CLaRa TanG said...

Thanks about you oil^^ but i cant get wht u mean about (Do it after exam, or else, I will be blamed by ur lecturers)??? why u will be blamed by my lecturers??mmmm confuse confuse hahaha

CLaRa TanG said...

Morning,hehe i got what u mean after visit u Blogger...hehe it will be very interested soon hehehe...i will post it out on coming sunday or monday^^hehehe u have been tagged to wait my post...hehehehe^^

James said...

clara clara,i think u really seems tired..take rice also will break the plate...hahaha....do ur best in ur exam although stil leave 1 subject...fight fight fight..hehe^^

CLaRa TanG said...

ya tired about my final exam-_-anyway, GLOW-God will Lead My Way and u too!! all the best James^^