Friday 7 September 2007

考试祷告

【上帝在各样文字学问上,赐给他们聪明知识】(但1:27)所有智慧源头的神,愿您的名永永远远被尊为圣,因为智慧和权柄都是您的,您赐无知者智慧,赐无能者知识,我全心信靠您。主,在我最需要的时候,我来寻求你。考试的要求太广,那担子压得我透不过气来。但是,你是我随时的避难所,是我的力量。所以,我必完全顺服并且毫不畏惧。你曾允许说若有缺少智慧的,应当求那厚赐与众人,也不拆责人的上帝,主就赐给他,求你赐我智慧和悟性,能胜过试探和试验,常考主喜乐。我在等候你听我的祷告,靠我主耶稣圣名求,阿们!加油!

Our father which art in heaven, Hallowed be thy name. Thy kingdom come. Thy will be done in earth, as it is in heaven. Give us this day our daily bread. And forgives us our debts, as we forgive our debtors. And lead us not into temptation, but deliver us from evil: For thine is the kingdom, and the power, and the glory, for ever and ever.
Amen!

No comments: